۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۹:۳۱

حجت الاسلام احمدی خرم:

آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مهمترین رسالت صدا و سیماست

آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مهمترین رسالت صدا و سیماست

بجنورد - خبرگزاری مهر: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی؛ مهمترین رسالت صدا و سیما است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمدی خرم در نشست مشترک فرماندهان سپاه جواد الائمه (ع) و مدیران صدا و سیمای خراسان شمالی، با تقدیر از عملکرد رسانه ملی در تولید و پخش برنامه هایی با رویکرد آگاهی بخشی و بصیرت افزایی، آن را مهمترین رسالت صدا و سیما عنوان کرد و افزود: ارتقاء سطح آگاهي مردم به ويژه جوانان در حوزه های مختلف یک ضرورت است.

فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) استان نیز با اشاره به لزوم تعامل بیشتر رسانه استانی و سپاه پاسداران، برگزاری چنین نشست هایی را برای ارتقای برنامه های تولیدی مشترک و پخش از شبکه استانی اترک، اثربخش ارزیابی کرد.

سردار یوسفعلی زاده افزود: نقش آگاهی بخشی و بصیرت افزایی صدا و سیما در کنار تبیین گفتمان مقام معظم رهبری می تواند نقش مهمی در ارتقای سطح بینش مردم ایفا کند.

احمد مهدوی مدیرکل مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به اینکه هدف گذاری و اثرگذاری در مخاطبان یکی از مهمترین اهداف برنامه های تولیدی در صداو سیماست افزود: تعامل بیشتر این دو حوزه می تواند در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری موثر باشد.

در ادامه این نشست برنامه تولیدی با عنوان " پاسدار" که جمعه ها از شبکه استانی پخش می شود مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
 

کد خبر 2012524

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha